REGULAMIN ZAKUPÓW

w Sklepie Internetowym hairhouse.pl

 

§1

Postanowienia ogólne

  1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1)    Administrator – osoba upoważniona przez Sprzedawcę do odbierania zamówień za pośrednictwem Sklepu oraz do kontaktu z Klientem.

2)    Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.

3)   Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca umowę za pośrednictwem Sklepu.

4)    Klient indywidualny (Konsument) – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 k.c.

5)    Klient profesjonalny – Klient prowadzący działalność gospodarczą, w ramach której wykorzystuje Produkty oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie (fryzjer).

6)    Produkt – rzecz ruchoma, której dotyczy umowa sprzedaży.

7)    Kodeks cywilny (k.c.) – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

8)    Regulamin – niniejszy regulamin zakupów w sklepie internetowym.

9)    Sklep Internetowy HAIR HOUSE (Sklep) – serwis internetowy umożliwiający składanie zamówień, dostępny pod adresem hairhouse.pl.

10)  Sprzedawca – Robert Misiaszek prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, wpisany do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nazwą Multi Invest Robert Misiaszek, ul. 26 Kwietnia 21/23, 71-126 Szczecin, NIP 852-238-36-88.

11)  Ustawa o ochronie danych osobowych - Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.

12)  Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

13)  Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

14)  Użytkownik – osoba korzystająca z serwisu internetowego dostępnego pod adresem hairhouse.pl.

2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich Użytkowników Sklepu oraz określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta Sklepu, zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ofercie Sklepu, składania zamówień w Sklepie oraz zasady zawierania umów sprzedaży.

4. Sklep Internetowy HAIR HOUSE działający pod adresem www.hairhouse.pl, prowadzony jest przez Agatę Misiaszek prowadzącego działalność gospodarczą w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, wpisanego do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nazwą Multi Invest Robert Misiaszek, ul. 26 Kwietnia 21/23, 71-126 Szczecin, NIP 852-238-36-88.

5. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest:

- za pośrednictwem poczty elektronicznej - adres e-mail: biuro@hairhouse.pl

- telefonicznie pod numerem telefonu 786-115-115.

6. Informacje prezentowane w Sklepie m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.

7. Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów są przykładowe i służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.

 

§2

Zasady korzystania ze sklepu

  1. Sklep przy pomocy sieci elektronicznej umożliwia kupowanie oferowanych przez Sprzedawcę towarów.

  2. Umowa sprzedaży zawierana jest między korzystającym Klientem a Sprzedawcą.

  3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale jest konieczna do korzystania ze Sklepu.

  4. Użytkownik zobowiązany jest do:

  • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;

  • korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;

  • nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej;

  • korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy;

  • korzystania z treści zamieszczonych na stronach Sklepu do użytku własnego;

  • korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz postanowieniami Regulaminu.

§3

Zawarcie umowy sprzedaży

 Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym paragrafie.

  1. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Produktów z dostępnej oferty Sklepu, rozmiarów, kolorów oraz ilości poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”.

  2. Do momentu zatwierdzenia wyboru Produktów przyciskiem „Potwierdź zamówienie”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji Produktów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub faktury.

  3. Wysłanie zamówienia przez Klienta (zatwierdzenie przyciskiem „Potwierdź zamówienie”) stanowi ofertę Klienta złożoną Sprzedawcy co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

  4. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.

  5. Złożenie zamówienia wymaga potwierdzenia przez Administratora. Zamówienia będą potwierdzane przez Administratora najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

  6. W przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości w złożonym przez Klienta zamówieniu, nie nastąpi jego potwierdzenie przez Administratora. Klient podczas rejestracji w Sklepie zobowiązany jest do podania adresu e-mail pod którym możliwe będzie potwierdzenie przez Administratora złożonego zamówienia oraz numeru telefonu kontaktowego wraz z numerem kierunkowym.

  7. Z chwilą potwierdzenia przez Administratora złożenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Produktów.

  8. Termin realizacji zamówienia od momentu potwierdzenia go przez Administratora wynosi do 3 dni roboczych.

  9. W przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich lub niektórych złożonych w ramach zamówienia ofert, Administrator skontaktuje się z Klientem w celu:

a. poinformowania Klienta o braku możliwości przyjęcia wszystkich złożonych w ramach Zamówienia ofert zawarcia umowy sprzedaży; albo

b. potwierdzenia przez Klienta woli realizacji Zamówienia w części, w jakiej Sprzedawca zgodził się przyjąć oferty zawarcia umowy sprzedaży. Wówczas Klient może anulować w całości złożone Zamówienie (w zakresie wszystkich ofert), co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy. Anulowanie zamówienia przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku jego realizacji.

  1. W przypadku braku możliwości przyjęcia ofert/y złożonych w ramach zamówienia, umowa sprzedaży w zakresie wskazanych przez Administratora Produktów nie zostaje zawarta, a Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim umowa sprzedaży nie została zawarta.

  2. Promocje obowiązujące w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.

 

§4

Ceny i formy płatności

  1. Informacja o cenie zakupu Produktu podawana na stronie Sklepu ma charakter - od momentu potwierdzenia przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia zakupu wybranych Produktów, zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia dla ilości podanych w zamówieniu, aż do końca realizacji zamówienia.

  2. W trakcie składania zamówienia Klient określa formę płatności za zamówiony Produkt.

  3. Klient dokonuje wyboru spośród następujących form płatności:

a)   Płatność za pobraniem - przy zaznaczeniu  w pkt.4 tj. „Dostawa” opcji „Poczta Polska: pobranie” lub opcji "Przesyłka kurierska: za pobraniem" oraz w pkt.5 „Płatność" opcji „Zapłać przy odbiorze, płacisz za towar przy dostawie”. Opłatę za zamówienie Klient dokonuje przedstawicielowi firmy przewozowej, który dostarczy przesyłkę na adres wskazany przez Klienta.

b)   Płatność przelewem – przy zaznaczeniu opcji w pkt.4 tj. „Dostawa” opcji  „Poczta Polska: przedpłata na konto” lub „Kurier K-EX: przedpłata na konto” oraz w pkt.5 „Płatność” opcji „Zapłać przelewem” , „Płacę przelewem z PayU” lub "Płacę przelewem z Przelewy24". Przelewu należy dokonać według podanych w e-mailu danych. Zamówiony Produkt zostaje wysłany do Klienta dopiero po zapłaceniu całości kwoty wynikającej z zamówienia. Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Sklepu.

  1. W przypadku wyboru formy płatności, o której mowa w ust. 4 lit. b, zapłata powinna nastąpić na rachunek bankowy nr: 54 1020 4795 0000 9802 0159 0710.

  2. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę, koszty przesyłki oraz ew. inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. Sprzedawca może w wybranym przez siebie okresie określić próg minimalnej wartości Zamówienia, dla której przesyłka Produktów jest darmowa. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży.

  3. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, który wybrał płatność z góry, Administrator może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail. Nieuiszczenie płatności w ciągu 4 dni od złożenia Zamówienia, a następnie w dodatkowym 3 dniowym terminie spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.

 

§5

Dostawa i odbiór Produktu

  1. Termin realizacji zamówienia jest potwierdzany przez Administratora lub inną osobę upoważnioną przez Sprzedawcę podczas kontaktu z Klientem.

  2. Produkty są dostarczane pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

  3. W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, dane odbiorcy muszą być identyczne z danymi osoby składającej zamówienie.

  4. W przypadku realizacji większych zamówień bądź chwilowego braku asortymentu na stanie, Administrator lub inna osoba upoważniona przez Sprzedawcę, w drodze odrębnych ustaleń z Klientem, określa termin realizacji zamówienia oraz ewentualną konieczność realizacji takiego zamówienia etapowo.

  5. Dostawa Produktów jest odpłatna, chyba, że co innego wynika z umowy sprzedaży. Zamówienia o wartości powyżej 199 zł, po przedpłacie na konto, wysyłane są na koszt Sprzedawcy.

  6. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez firmę przewozową, Klient powinien sprawdzić w obecności doręczyciela stan opakowania zewnętrznego przesyłki. W przypadku uszkodzenia zewnętrznego opakowania przesyłki Klient powinien niezwłocznie zgłosić powyższy fakt doręczycielowi.

  7. W przypadku, jeśli Klient nie odbierze przesłanego Produktu, Sprzedawca ma prawo żądać od Klienta zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej. 

 

 

§6

Odstąpienie od umowy przez Konsumenta

  1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni od dnia w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  2. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę  o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

  5. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  6. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  7. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

  8. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktów.

  10. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument jest zobowiązany odesłać lub przekazać Sprzedawcy Produkty niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Produkty zostaną odesłane przed upływem terminu 14 dni.

  11. Zwrot Produktów następuje na adres: Multi Invest Robert Misiaszek, ul. 26 Kwietnia 21/23, 71-126 Szczecin.

  12. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktów.

  13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  14. Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

1)    świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

3)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

4)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5)    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

§7

Gwarancja, reklamacje i zwroty

  1. Produkty prezentowane w Sklepie są nowe i oryginalne.

  2. W przypadku, gdy Produkt jest objęty gwarancją producenta/importera, realizacja uprawnień wynikających z gwarancji następuje zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych, dostarczanych razem z Produktami.

  3. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.

  4. Reklamacje można złożyć drogą pocztową na adres: Multi Invest Robert Misiaszek, ul. 26 Kwietnia 21/23, 71-126 Szczecin.

  5. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawcy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.

  6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt pod adres wskazany w §7 ust. 4 niniejszego Regulaminu.

  7. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

  8. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym nieprawidłowości w działaniu Sklepu, można składać:

a)    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@hairhouse.pl.

b)   telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu 786-115-115, czynny w dni robocze (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient).

9. Reklamacja dotycząca usług świadczonych drogą elektroniczną powinna zawierać w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres e-mail) lub adres do korespondencji, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielnie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi w terminie czternastu dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Sprzedawcę. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

10. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

 

§8

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń



1. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a)    uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,

b)    uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.

2. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.

3. W celu wszczęcia postępowania należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej odpowiedni wniosek – w zależności od rodzaju postępowania - wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Dla ułatwienia, w sekretariacie każdego polubownego sądu konsumenckiego, a także na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dostępne są formularze wniosków.

4. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych przy Wojewódzkich Inspektorach Inspekcji Handlowej.

5. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,

www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,

www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.

6. Klient będący Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów (adres strony internetowej: www.federacja-konsumentow.org.pl).

7. W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego: www.konsument.gov.pl.



§9

Ochrona danych osobowych

 

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.

  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu korzystania ze Sklepu Internetowego.

  3. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności. 

 

§10

Pliki cookie i wymagania techniczne

 

  1. Sklep wykorzystuje pliki cookie do obserwacji sposobów użytkowania strony www.hairohuse.pl. Rodzaje plików cookie, z których korzysta Sklep to:

a)   cookies sesji - działają tylko podczas przeglądania stron serwisu umożliwiając tym samym prawidłowe ich funkcjonowanie,

b)   cookies trwałych - pozostają na komputerze po odwiedzeniu strony www.hairhouse.pl,

c)   cookies podmiotów zewnętrznych - umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do preferencji Użytkownika.

2. Pliki cookie wykorzystywane są w celu:

a)   dostosowania zawartości stron internetowych Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,

b)   tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,

c)   utrzymanie sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.

3. Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Sklepu nie będą działać poprawnie. Jeśli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies powinien, w dowolnym momencie, zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.

4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem posiadania dostępu do laptopa, komputera stacjonarnego i spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:

a)   Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i Cookies lub

b)   Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies,

  1. minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli.

§ 11

Postanowienia dotyczące Klientów nie będących Konsumentami

  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących Konsumentami.

  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem nie będącym konsumentem w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta nie będącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

  3. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

  4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego Konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

  5. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego Konsumentem zostaje wyłączona.

  6. Ani Sprzedawca ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.

  7. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Sprzedawcy, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej Ceny oraz kosztów dostawy z tytułu ostatniej Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych.

  8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem nie będącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

§12

Postanowienia końcowe

 

  1. Brak akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu uniemożliwia zakup Produktów oferowanych w Sklepie. Sprzedawca umożliwi Klientowi zapoznanie się z Regulaminem przy składanym zamówieniu. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.

  2. Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm zostały wykorzystane na stronach Sklepu wyłącznie w charakterze informacyjnym i stanowią własność ich prawnych właścicieli.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu.

  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują w terminie 7 dni od momentu opublikowania ich na stronie sklepu. Zmiany Regulaminu  mają zastosowanie do zamówień złożonych po dokonaniu danej zmiany niniejszego Regulaminu, z zastrzeżeniem postanowień ust. 1 powyżej.

  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen oraz ilości Produktów w ofercie sklepu w ciągu dnia, wycofywania lub wprowadzania poszczególnych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i wycofywania akcji promocyjnych na stronie sklepu, jak i również ich modyfikacji, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowy sprzedaży Produktów oferowanych przez sklep przed dokonaniem ww. zmian.

  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 grudnia 2018 r.

 

Załącznik nr 1 – Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy

  • Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

1)      w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy,

2)      w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,

3)      w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach,

4)      zawarcia umowy - w przypadku umów o świadczenie usług.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest Multi Invest Robert Misiaszek, ul. 26 Kwietnia 21/23 71-126 Szczecin, adres poczty elektronicznej (adres e-mail): biuro@hairhouse.pl, numer telefonu 786-115-115, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pismo wysłane pocztą na adres:

Multi Invest Robert Misiaszek, ul. 26 Kwietnia 21/23, 71-126 Szczecin.

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

  • Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:

 

Multi Invest Robert Misiaszek, ul. 26 Kwietnia 21/23, 71-126 Szczecin.

 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

 

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

Załącznik nr 2 – Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Multi Invest Robert Misiaszek,

ul. 26 Kwietnia 21/23,

71-126 Szczecin

e-mail: biuro@hairhouse.pl

  

Ja/My (…) niniejszym informuję/informujemy(…) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:

 (…)

Data zawarcia umowy: (…)

Data odbioru produktów: (…)

 

Imię i nazwisko Konsumenta(-ów): (…)

Adres konsumenta(-ów): (…)

 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku, gdy formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data: (…)

Produkt dodano do listy życzeń

Nasza strona korzysta z plików cookies